מקור מידע למנהלים

אחד.ת שיודע.ת

המלצות מאנשים שאכפת להם מעסקים

עידן אלוש

ההמלצות של:

 עידן אלוש

מנהל PPC,

מנהל קמפייני PPC בסוכנות השיווק והפרסום Bright. עידן מוביל קמפיינים בהיקף עשרות אלפי דולרים בגוגל אדס, פייסבוק אדס, אאוטבריין וכל מה ש- PPC.

המלצה על Google Data Studio (Looker)
ערך הפתרון: ניהול דוחות וביצועים מהפלטפורמות השונות בדיגיטל בממשק אחד עם חווית משתמש נוחה למדי.
למה אוהבים אותו? משווקים דיגיטלים צריכים לעקוב אחרי כמות ענקית של מספרים על בסיס יומי ולפעמים שעתי בתקציבי פרסום גדולים. הפתרון של גוגל דאטה סטודיו מאפשר לנו לאגד ביחד את כל הנתונים מכל הפלטרומות (גוגל, פייסבוק, אאוטבריין וכו) לדוח אחד נוח וברור, ככה ניתוח המספרים וקבלת התובנות הרבה יותר ברורה ומדויקת. כמו כן הפלטרומה מאפשרת לנו לייצא את הדוחות הללו לפי תאריכים וככה לשלוח ללקוח את כל הנתונים בדוח אחד שהוא יכול להבין אותו.
המלצה על Zapier
ערך הפתרון: תהליכים אוטומטים לעסקים/ זאפייר הוא כלי ליצירת אוטומציות מרובות באמצעות אלפי אפליקציות הנמצאות בפלטפורמה. ישנם אלפי סוגי אוטומציות שאפשר לבנות בזאפייר ולכן זה מאפשר לכל בעל עסק להכניס תהליכים אוטומטים לעסק שלו מבלי לדעת ידע מוקדם. לצורך הדוגמה - לקוח נכנס לכם לאתר, השאיר ליד ואתם רוצים שהוא יכנס לטופס שמאגד את כל הלידים יחד או למערכת CRM שלכם, זאפייר יעשה את זה בלי מאמץ באוטומציה פשוטה למידי במקום שתעשו זאת בצורה ידנית.
למה אוהבים אותו? זאפייר היא פלטפורמה נוחה וקלה לשימוש ואחרי הפעם הראשונה שתשתמשו בה, לא תדעו איך הסתדרתם בלעדיה לפני כן.
המלצה על Canva
ערך הפתרון: כחלק מהפעילות שלנו בזירה הדיגיטלית נדרשת שפה עיצובית אחידה לכל לקוח, סל הכלים של קאנבה הוא לא הכלי העיקרי לעיצוב שלנו אבל הוא כן נותן לנו הרבה אפשריות מהירות לעיצוב באנרים, מודעות פרסום ואפילו ניוזלטרים ללקוחות החברה.
למה אוהבים אותו? בניות מוכנות מראש, מהירות ונוחות, וממשק אונליין שהביצועים שלו לא תלויים באיכות המחשב.
דילוג לתוכן