6 טיפים לכתיבת כותרות מניעות לפעולה בגוגל אדס

גוגל אדס

לכותרות יש חשיבות מכרעת גם בכל הנושא של קידום אורגני (כאשר מדובר בכותרות של מאמרים או עמודי תוכן בתוך האתר שלכם) וכמובן גם בכל הקשור לכותרות של מודעות בקמפיין הפרסום הממומן שלכם. מערכת הפרסום של גוגל נקראת גוגל אדס. המערכת פועלת בצורה כזו המאפשרת לבעל העסק להקים קמפיין פרסום, ליצור מודעות הדומות לתוצאות המוצגות במנוע החיפוש של גוגל ולשלם לגוגל על מנת להופיע בראש תוצאות החיפוש. אז נכון שהוא יופיע כמודעה ממומנת ולא כתוצאה רגילה אורגנית אולם עבור רבים מדובר באחת מטכניקות הפרסום הטובות והיעילות ביותר, בוודאי לטווח הקרוב.

ההשפעה של כותרות המודעה על הקמפיין שלכם:

לביצועי המודעות שלכם בקמפיין יש השפעה ישירה על ביצועי הקמפיין. מודעה רלוונטית, מושכת ומעניינת תגרור יותר לחיצות של לקוחות פוטנציאליים ולפי חוק המספרים הגדולים גם יותר לקוחות והכנסות לחברה בסופו של דבר. המודעה שלכם מורכבת מכותרת, שורה/שתיים של תיאור המודעה וכתובת URL (מודעה סטנדרטית ממוצעת) כאשר לכותרת יש את המשקל הרב ביותר בהנעה לפעולה של הגולשים לעניין אותם וללחוץ על המודעה. מכאן ששיפור הכותרת תגרור לשינוי הביצועים של המודעה שלכם: אחוז לחיצות גבוה יותר, מדד רלוונטיות גבוה יותר ועלות נמוכה יותר פר קליק מה שעשוי להוביל ליחס המרה רווחי יותר ולקמפיין מוצלח יותר. הינה כמה טיפים לכתיבת כותרות מניעות לפעולה במערכת הפרסום של גוגל אדס.

#1 השתמשו במספרים:

אחת האופציות הטובות ביותר לכתיבת כותרות שמושכות את תשומת לב הגולשים ומניעות לפעולה היא באמצעות מספרים. אנשים אוהבים שממשיכים להם דברים בצורה מדויקת יותר ולא בדיבורים באוויר או בצורה מעורפלת. על כן שימוש במספרים יכול לסייע לשיפור האמינות של המפרסם, לייצר כותרת ברורה ומעניינת יותר ולספק מידע מדויק יותר שבהחלט מושך את הגולשים הרבה יותר. לדוגמה:

במקום לכתוב: "כך מכרתי כמות גדולה של ספרים בזמן קצר"

נרשום: "כך הכפלתי פי 3 את מכירות הספרים שלי בתוך 30 ימים!"

#2 – כדאי להשתמש בתאריכים:

בדומה למספרים גם לתאריכים יש השפעה משמעותית על התוצאות. מלבד העובדה שאתם מציגים לגולשים מידע עדכני אותי שעשוי להיות רלוונטי עבורם לאותם תאריכים כך גם גוגל אוהבת מידע עדכני יותר.

דוגמאות:

  • 5 הטיפים שכל מקדם אתרים צריך לדעת על קידום אורגני ב2022
  • 5 הספרים הטובים ביותר שקראתי בשנת 2022
  • 4 טעויות נפוצות שאתם רוצים להימנע מהן בהשקעות נדל"ן ב2022

#3 – מה לגבי אורך הכותרת?

מדובר בנושא מעט מורכב אולם בגדול צריך לבחור כותרת מאוזנת שתעמוד בתנאים הבאים:

  • כותרת מספיק ארוכה כדי לנצל את שטח הנדל"ן שגוגל מאפשרת לכם בכל מודעה (כותרת קצרה מדי עשויה שלא לעניין מספיק את הגולשים ולא להניע אותם לפעולה) אך לא כותרת ארוכה מדי וסתמית שתשעמם את הגולש.
  • חשוב שהכותרת תיצור עניין אך גם תהיה מדויקת לתוכן שמגיע בדף הנחיתה אליו מגיע הגולש אחרי לחיצה על המודעה.
  • חשוב שהכותרת תתאים לקהל היעד של אותו קמפיין.
  • חשוב שהכותרת תכלול את מילת המפתח הראשית כדי שתהיה סיכוי שהיא תוצג כאשר הגולש מחפש את אותו ביטוי.

#4 – השתמשו בשאלות:

מומלץ להשתמש בשאלות בכותרות שלכם. אלה מסייעות בהעלאת אחוז הלחיצה על המודעה וכן גורמת ליצירת עניין בקרב הגולשים הקוראים את הכותרת. היא נותנת להם דחף לדעת את התשובה ואולי אפילו לענות לשאלה.

#5 – השתמשו בקריאה לפעולה:

מרבית הגולשים יעשו מה שתגידו להם לעשות. מחקרים רבים מציגים כי שימוש בקריאה לפעולה כמו "היכנסו עכשיו" או "הורידו כעת", "לחצו כאן" ומשפטים מהסוג הזה משפרים משמעותית את אחוזי הלחיצה על המודעה.

#6 – היו אמינים:

זה נשמע אולי בנאלי אבל תופתעו לגלות כמה כותרות מוגזמות ומוזרות יש באינטרנט בכלל ובקמפיינים ממומנים של גוגל אדס בפרט. יכול להיות שזה מושך את תשומת הלב של הגולשים אבל מוריד מהאמינות של בית העסק משמעותית ולכן גם מוריד את אחוז הלחיצה על המודעה.

3/5 - (1 vote) - באיזו מידה הכתבה סייעה לך?
למאמרים נוספים באותו נושא:
דילוג לתוכן