כמה עולה ZOHO CRM  ולמי זה כדאי?

ZOHO

שאלה ראשונה: BIGIN או ZOHO CRM או ZOHO ONE

ב- 2017 חברת ZOHO השיקה את חבילת "מערכת ההפעלה לארגון" Zoho ONE שמספקת יותר מ- 45 אפליקציות שונות על גבי מערכת אחת – כגון ניהול HR, ניהול פיננסי  ועוד. על פי תגובות באתר Capterra רבים לא הסתדרו עם היקף האפליקציות, ומרוב עצים לא ניתן לראות את היער. באופן כללי, כאשר רוצים לקחת את הארגון לרמה הגבוהה ביותר, כבר מומלץ לבצע את האיפיון ובניית המערכת עם חברה מקצועית, ולא ניתן לצפות ממערכת אחת שתעניק את כל המידע. גם היקף הביקורות ביחס למתחרים עבור ZOHO ONE נמוך מאוד. בנוסף, חלק מהמאפיינים אינם תואמים לישראל.

בנוסף, ZOHO CRM השיקה את BIGIN כמענה לעסקים קטנים מאוד. מדובר במערכת יעילה וידידותיות מאוד, עם ממשק משתמש נוח במיוחד. היא בהחלט תעמוד בציפיות של עסקים קטנים מאוד, אך לכל עסק בעל ציפיות צמיחה, מומלץ לפנות ל- ZOHO CRM שמציע יכולות מגוונות ועשירות בהרבה.

התמחור של ZOHO CRM:

החבילה החינמית

תוכנית המתאימה ליזמים, עצמאיים, וצוותים מכירות קטנים של עד 3 משתמשים

ZOHO נחשבת אחת מהמערכות הידידותיות ללקוח, וכך גם תהליך ההצטרפות שלה. כל אחד מוזמן לפתוח חשבון ללא מגבלת זמן, ללא חובה לשדרג ברציפות, וללא צורך לספק כרטיס אשראי. הגרסה החינמית תישאר כזו לנצח. מה כלול בחבילה החינמית? עד 3 משתמשים יכולים לנהל לידים, לנהל תהליכים אוטומטיים, ליצור דוחות ממגוןן הדוחות הקיימים, ולנהל שיווק רב ערוצי. התוכנית גם כוללת גיגהביט אחד של שטח אחסון בענן.

בין הכלים שתמצאו בגרסה החינמית של Zoho CRM:

–        ניהול אנשי קשר – כולל תיעוד פעילות, הוספת הערות לאיש קשר, יצירת משימות, קידום לידים בהליך המכירה וצפיה בעסקאות.

–        שיווק בדואר אלקטרוני – שליחת דיוור שיוקיים, כולל טמפלטים ערוכים מראש.

–        איסוף לידים – שילוב צ'אט מקוון באתר והטמעת טפסי יצירת רשר, המוסיפים מידע ישירות למערכת

–        אוטומציה של תהליכים: אוטומציה של תהליכים החוזרים על עצמם על פי חוקים קבועים.

תוכניות בתשלום

שדרוג לתוכנית בתשלום פותחת אפשרויות מתקדמות, החל מאוטומציה של תהליכי שיווק, ועד לדיווח מתקדם ובינה  עסקית מבוססת AI.

ניתן לשלם על בסיס חודשי או לקבל הנחה של יותר מ- 30% על תשלום לשנה מראש. בכל מקרה, כל תוכנית נתמכת ב- 30 יום ניסיון בהן ניתן ללמוד את המערכת, ולקבל החלטה.

התוכנית הסטנדטית היא מהווה כלי מעולה עבור חברות קטנות המתחילות את דרכן בעולם ה- CRM. עם עלות של 14 דולר לחודש (בחיוב שנתי), המשתמשים מקבלים כלי CRM, לאיסוף לידים וניהול קשרי לקוחות וחשבונות.

התוכנית כוללת את כל המאפיינים של התוכנית החינמית, כולל המאפיינים הבאים:

–        תהליכי מכירה מגוונים

–        שליחה המונית של דיוורים

–        לוחות בקרה מותאמים אישית

–        חיזוי מכירות

–        100 דוחות מותאמים אישית

התוכנית המקצועית – זו כבר התוכנית שבה Zoho CRM הופכת ממערכת ניהול למערכת חכמה. היא מתאימה לחברות המעמיקות את האחיזה שלהן בעולם ה- CRM, ומעניינות בכל המאפיינים המתקדמים להתאמה אישית, כגון עורך התבניות. המאפיין הזה יודע להציג בצורה מהירה וקלה להבנה, כיצד צוות המכירות מנהל לידים, אנשי קשר וחשבונות, לאורך כל צעד בתהליך המכירה. זהו מאפיין חשוב עבור חברות המחפשות לשפר את תהליכי המכירה ולבצע אוטומציה שלהם.

אחד המאפיינים החשובים שמקבלים בתוכנית הזה היא ה- Sales Signals שמספק התראות כאשר אחד מהלקוחות הקיימים במערכת מבקר באתר החברה, ואוסף נתונים ממערכות חיצוניות, כדי לקבל את המידע אודות אינטראקציה עם הלקוח במקום אחד.

מאפיין נוסף שמקבלים הוא היכולת החשובה להקצות משימות באופן אוטומטי לסוכני מכירות ואנשי צוות בהתאם לחוקים שונים.

ברמה זו גם ניתן לחבר ישירות ל- Google Ads.

התוכנית הזו כוללת את כל המאפיינים שאוזכרו לעיל, כולל:

–        SalesSignals

–        קישורים מותאמים אישית

–        טפסים לפתיחת קריאות

–        חוקי אימות

–        דוחות מותאמים אישית, לוחות בקרה מותאמים אישית, ותבניות דואר אלקטרוני,

–        ניהול מלאי

תוכנית האנטרפרייז לפי ZOHO היא התוכנית הפופולארית ביותר. בעלות של 40$ לחודש (בתשלום שנתי) התוכנית כוללת מאפיינים מתקדמים, עם יוכלת התאמה אישית גבוהה מאוד.

המאפיין המרכזי שמתווסף, והמעניין ביותר, הוא העוזר של Zohoבשם Zia. העוזר מנתח כל אינטראקציה עם הלקוח (כולל פתיחת מיילים, שיחות קוליות או ביקור באתר), ומספק המלצה לזמן הטוב ביותר לפנות אליו. העוזר גם סורק את היסטוריית הפעילות כדי להציע אוטומציה של תהליכים, ועוד.

לסיכום: Zoho CRM היא אחת המערכות השלמות והמתקדמות שקיימות בשוק. היא מספקת את כל היכולות במקום אחד, יחד עם חוכמה מובנית, ויכולת התאמה גבוהה ברמות המחיר המתקדמות. היכולת להתחיל בתוכנית החינמית ולהתקדם משם בהדרגה יכולה להיות אטרקטיבית מאוד לעסקים קטנים, אבל לעסקים בתהליכי צמיחה, ולעסקים מבוססים וגדולים, מומלתץ לרכוש את החבילה הגדולה כדי להינות מעושר המאפיינים.

לטבלת התמחור  והאמפיינים המלאה

4.7/5 - (3 votes) - באיזו מידה הכתבה סייעה לך?
למאמרים נוספים באותו נושא:
דילוג לתוכן